Nástroj/cookies Čo zbiera alebo spracováva? Za akým účelom?
Google Analytics trackovanie Údaje o pohybe a interakciách návštevníkov na webových stránkach, retencia návštev, aké zariadenie použili pri návšteve, geografická lokalita, operačný systém používateľa, poskytovateľ internetového spojenia a ďalšie. Optimalizácia webového sídla, vyhodnocovanie efektivity zdrojov návštev, optimalizácia marketingových činností, vyhodnocovanie výkonnosti webových stránok, segmentácia návštevníkov.
Google Analytics remarketingové publiká Údaje o pohybe a interakciách návštevníkov na webových stránkach, retencia návštev, aké zariadenie použili pri návšteve, geografická lokalita, operačný systém používateľa, poskytovateľ internetového spojenia a ďalšie. Segmentovanie návštevníkov, opätovné oslovenie pomocou Google AdWords platformy.
Google AdWords remarketingový pixel Údaje o pohybe a interakciách návštevníkov na webových stránkach. Remarketingové kampane v AdWords.
Facebook like/share tlačidlá Údaje o pohybe a interakciách návštevníkov na webových stránkach, retencia návštev, aké zariadenie použili pri návšteve, geografická lokalita, operačný systém používateľa, poskytovateľ internetového spojenia a ďalšie. Umožňuje likes a shares na FB nástenke návštevníka, optimalizácia FB kampaní.
Facebook remarketingový pixel Údaje o vykonaných objednávkach, čo si zákazníci zakúpili alebo vložili do košíka, v akej hodnote, frekvencia nákupov, LTV, použitie zľavových kódov, voľba dopravy a platby, údaje o pohybe a interakciách návštevníkov na webových stránkach, retencia návštev, aké zariadenie použili pri návšteve, geografická lokalita, operačný systém používateľa, poskytovateľ internetového spojenia a ďalšie. Optimalizácia a vyhodnocovanie FB kampaní, remarketingové kampane.
Heuréka Badge certifikovaný obchod – overené zákazníkmi Hodnotenie obchodu na Heureka.sk, optimalizácia Heureka kampaní
Mailchimp – zápis do newsletteru E-mail E-mailové kampane
Tracking script (remarketing v DoubleClick) Údaje o pohybe a interakciách návštevníkov na webových stránkach, retencia návštev, aké zariadenie použili pri návšteve, geografická lokalita, operačný systém používateľa, poskytovateľ internetového spojenia, videné produkty, produkty vložené do košíka, zakúpené produkty a ďalšie. Remarketingové kampane v sieti DoubleClick a na priamo skúpených mediálnych plochách.